[Film] Mit Afrika 1985 Med Dansk Tale

★★★★☆

Bedømmelse: 5,9 ud af 10 (baseret på 73 Anmeldelser)



Livet er ikke nemt for Isak Dinesen på en afrikansk farm i 1914. Et fornuftægteskab har givet hende en mand, der drikker og svigrer. Og hun er forelsket i den hvide jæger Denys, der ikke er meget for forpligtigende forhold. Samtidig skal plantagen passes og livet leves under primitive forhold. Det kræver sin kvinde med mere end bare ben i næsen.

Øvrige Oplysninger

Varighed: 2h 51 minutter. Version : Kinesisk (zh-TW) - Dansk (da-DK). Samlet visning : 7109. Filformat : .TVS 2160p HDTV. Goo : 837 MB.



[Film] Mit Afrika Med Dansk Tale 1985


Filmstudie : Universal Pictures, Mirage Entertainment, HYF Productions
biografpremiere : 24 juli 1987
Produktionsland: Antigua og Barbuda
Indtjening : $134,797,377
Genrer : Historie , Romantik, Drama FHD
Midler : $46,601,000

Gruppe
Komponist: Anamta Hussna
Baseret på: Clarita Tianey
Klipper: Ezmae Etanas
Medvirkende: Alessio Wes
Fotografering: Japneet Dahat
Musik af: Nazia Alexine
Instruktion: Rahail Oguzhan
Manuskript af: Lester Ynes
Anmeldt af: M. Dilhan Folarin
Scenografi: Lolah Mykah
Produceret af: Manreet Tohura

Mit Afrika Wikipedia den frie encyklopædi ~ Mit Afrika eng Out of Africa er en amerikansk dramafilm fra 1985 som bygger løst på det selvbiografiske værk Den afrikanske farm af Isak Dinesen pseudonym for Karen Blixen udgivet i 1937 samt hendes værk Shadows on the Grass og andre kilder som Letters from Africa 19141931 Filmen der er instrueret af Sydney Pollack modtog 28 filmpriser – de syv oscarstatutetter

Mit Afrika ~ Mit Afrika er modsat hvad de fleste tror ikke en filmatisering af Den afrikanske farm Det er en biografisk skildring hovedsageligt baseret på Judith Thurmans bestsellerbiografi fra 1982 Isak Dinesen – The life of a storyteller Biografien er ekstremt velskrevet og var med til at genvække interessen for Blixen i 80’erne

Mit Afrika DVD Film → Køb billigt her ~ Mit Afrika er instrueret af Oscarvinderen Sydney Pollack og er den fascinerende sande bretning om Karen Blixen en kvinde med en ubøjelig vilje der styrer en kaffeplantage i Kenya omkring år 1914 Til sin egen overraskelse opdager hun at hun er ved at blive forelsket i landet dets befolkning og i den hemmelighedsfulde hvide jæger

Out of Africa 1985 køb og bestilling af ~ Out of Africa Mit Afrika har Meryl Streep i hovedrollen som baronessen og forfatterinden Karen Blixen der i en periode levede på en kaffeplantage i Afrika og havde et stormfuldt forhold til storvildtjægeren Denys Finch Hatton spillet af Robert Redford

Mit Afrika Det Danske Filminstitut ~ Mit Afrika Sydney Pollack USA 1985 160 min USpillefilm Romantisk udgave af Karen Blixens liv på kaffefarmen i Afrika fra 19131931 med hovedvægten lagt på hendes forhold til Denys Finch Hatton Grundoplysninger Credits Festivaler og priser Materialer Original titel

Scope Film Mit Afrika ~ Mit Afrika Out of Africa Livet er ikke nemt for Isak Dinesen på en afrikansk farm i 1914 Et fornuftægteskab har givet hende en mand der drikker og svigrer Og hun er forelsket i den hvide jæger Denys der ikke er meget for forpligtigende forhold Samtidig skal plantagen passes og livet leves under primitive forhold

Velgørenhedssangen Afrika ~ Se hvem der synger Afrika Alle går vi rundt i vores Thomas Helmig egen lille verden Thomas Helmig Drømmer om guld og grønne skove Thomas Helmig og den store kærlighed Thomas

Det Jyske Afrika en uforglemmelig oplevelse ~ Det Jyske Afrika er hvad mange kan huske Borbjerg Mølle Kro for Med inspiration fra utallige rejser i Afrika er disse ideer bragt videre Borbjerg Mølle Kro Oplevelserne er mange unikke spændende og sjove Det giver mulighed for alle hvadenten det er et nyforelsket par eller en børnefamilie at få en uforglemmelig oplevelse

Mit Afrika DVD Film ~ Det er vores håb at vores passion også påvirker dig positivt så du får en fabelagtig oplevelse når du vælger at sætte Mit Afrika i DVDafspilleren Rigtig god fornøjelse Musik film og spil fra overalt i verden siden slutningen af 1990erne

Nygaards Afrikas Oplev de største afrikanske dyrearter ~ Jagtmuseum Hos Nygaards Afrika kan du se spændende dyrearter fra Afrika alle skudt af storvildtsjæger Niels Nygaard Som det eneste sted i Nordeuropa kan du også her opleve ”The Big Five” i fuld størrelse



#720p. #filmnézés. #letöltés ingyen. #dvdrip. #teljes mese. #filmek. #online magyarul. #indavideo.#teljes film. #magyar szinkron. #letöltés. #angolul. #blu ray. #1080p. #HD videa. #magyar felirat

Related Posts:

Disqus Comments